Saturday, October 16, 2004

My Wedding Song

I've one other song in mind, but right now, I'm partial to Sandara Park's "Walang Sabit" —that gem of a song from the Rejoice Compilation Album. And oh, just so you know, it'll be a mountain wedding. I'm thinking maybe just before midnight. Everyone will be dressed in neon colors (para glow in the dark) and there'll be lots of santan and ilang-ilang for Jasmine Trias effect. Friends will be singing along while a marching band plays in the background. We'll definitely prepare our own vows and yes, there'll be tears but only out of pure joy. Ah, it'll be wonderful.

Walang Sabit
by: Sandara Park

Huwa'g lalaki ang ulo
sa Sasabihin ko
alam mo bang mas okey ka
kay'sa sa dati ko

Mula nang makasama ka
Ka'y raming nagbago
Kasi ang hinahanap ko
ay isang tulad mo

CHORUS:
Walang Sabit
di tulad ng iba
puro porma lang naman sila
Walang Sabit
di gaya ng dati ko
sa iyo ay sigurado ako
kay ayos na nang buhay ko
alam kung walang sabit sa'yo
kaya ako nagre-rejoice na ako
(Walang Sabit 2x)

Iba kang mag-alaga
hindi tulad ng dati ko
love na love daw niya ako
pero may sabit pala ito
ngayon natuto na ako
ang ex ko'y ni laos mo
Sa piling mo naging masaya
naayos ang buhay ko
(Rep. Chorus 2x)

No comments: